
- אסטרטגיה תקשורתית
- עיצוב המותג
- עיצוב ופיתוח אתר
תחום הבתים החכמים נמצא בצמיחה מהירה, אך לצד ההזדמנויות שהוא מציע, הוא גם מעורר לעיתים תחושת ניכור: טכנולוגיה מאיימת, חוסר סטנדרט ואפס בהירות. התפיסה הרווחת היא שבית חכם כרוך בתהליך התקנה מורכב, בהבנה טכנולוגית מעמיקה, ובפוטנציאל לתקלות תפעוליות. חוסר הבהירות הזה יוצר מחסום משמעותי שמאט את קצב האימוץ של הפתרונות החדשניים.

זיהינו שדווקא הטכנולוגיה כשלעצמה היא בסיס לחוסר ביטחון וחסמים.
הטכנולוגיה, כבודה במקומה מונח… אבל הלקוחות מחפשים ודאות, ביטחון ותחושה שהם לא לבד בתהליך. האתגר היה לייצר סטנדרט, סדר שמקנה ביטחון ומספק פתרון ברור ומובנה לכל מי ששוקל לשדרג את הבית שלו למערכת חכמה.



בידול שמבוסס על התובנה האנושית
ההבנה שהתחום מעלה לא מעט חששות והקטגוריה מתמקדת בפתרונות הטכנולוגיים ופחות בחוויית הלקוח, הובילה לגישה תקשורתית של שירות לפני טכנולוגיה, במטרה לייצר תחושת ביטחון. תמיכה זמינה ויצירת חוויית שימוש שהיא לפני הכל מהנה ומשוחררת מהמחסומים הטכנולוגיים.



