
- אסטרטגיה תקשורתית
- עיצוב מותג
- עיצוב ופיתוח אתר
כבר קרוב לעשור שאנו מובילים יחד תהליך טרנספורמציה דיגיטלית רחב - מתוך מחויבות לאיכות, לחדשנות ולשירות שמרגיש אישי גם במערכות הכי מורכבות.
במהלך השנים פיתחנו יחד אקוסיסטם דיגיטלי שלם – משדרוג חוויית המטופל באתר, להקמה של מערכות פנים-ארגוניות לניהול יומנים ותורים, ועד מתיחת פנים למותג ושפה תקשורתית אחידה. הכח כחלק מחזון ברור: להוביל רפואה אישית, מדויקת ונגישה גם בעולם הדיגיטלי.
אתר אינטרנט שמחבר את המטופל לארגון בלחיצת כפתור
הקמנו אתר מתקדם שמרכז את הצרכים המרכזיים של המטופל – מידע רפואי, שירותים מקוונים וזימון תורים בממשק נגיש, מהיר וברור. האתר מחובר למערכות הפנימיות של בית החולים, כולל מנוע חיפוש חכם ושפה ויזואלית שמחזקת את תחושת הסדר, האמון והנוחות.
בכל חודש נרשמת עלייה בשימוש ובפעילות. אלפי משתמשים מבצעים פעולות אמיתיות, מזמינים תורים, צורכים שירותים ומתנהלים מול בית החולים בדיגיטל, כמו שהיו מצפים מארגון רפואי מוביל.


ניהול חכם של זמן, מידע ושירות מתוך בית החולים
אחת מאבני הדרך המרכזיות הייתה פיתוח של מערכת לניהול מערך זימון התורים בבית החולים. מדובר במערכת פנים-ארגונית רחבה המסונכרנת עם כלל הרופאים, הקליניקות, המזכירות והמנהלים ונמצאת בשימוש יום-יומי של מאות אנשי צוות.
המערכת מאפשרת סנכרון מדויק של יומני רופאים, תיאום מול מזכירות רפואיות בכל יחידה, ניהול עומסים ויעילות תפעולית, שילוב עם אפליקציות נוספות שפיתחנו לאורך הדרך.
זוהי מערכת העצבים של הארגון, המאפשרת לו לפעול בסטנדרט של מרכז רפואי פרטי מתקדם – אך גם ביעילות של סטארטאפ.


הובלנו מהלך כולל של מיתוג מחדש
גיבשנו שפה מותגית עדכנית שמשקפת את הרוח המקצועית והאישית של בית החולים. זהות חזותית נקייה, קו קופי רגיש ואלמנט של חתימה אישית – כולם עוצבו כדי לחזק את תחושת האמון, הקרבה והדיוק.
הזהות החדשה הוטמעה באופן שיטתי גם בתוכן, בצילום ובאופן בו בית החולים פונה לקהלים השונים, כך שנבנית חוויית מותג אחידה, ברורה ואנושית יותר בכל נקודת מגע.





אפליקציות ייעודיות כחלק מהיומיום הארגוני
לצד המערכות המרכזיות, אפיינו ועיצבנו מספר אפליקציות פנים-ארגוניות ופתרונות ייעודיים לצוותים, לסוכנים ולמנהלים. אפליקציה לניהול צוותים רפואיים, מערכת לסוכנים שמנהלת תהליכי הפניה, דוחות ותהליכי בק אופיס. כל אפליקציה עוצבה עם UX ממוקד תוצאה, מתוך מטרה לפשט תהליכים, לקצר זמנים ולחזק את הקשר בין מערכות לאנשים.






ההשקה היא רק ההתחלה
מה שמייחד את הפרויקט הזה הוא לא רק ההיקף שלו אלא ההבנה שמה שנבנה חייב להמשיך לנוע להשתכלל להתאים את עצמו בכל זמן נתון. אנחנו עובדים יחד ברציפות משדרגים ממשקים, מפתחים יכולות חדשות ומרחיבים את השירותים הדיגיטליים.
התמיכה היא לא רק טכנית היא מערכתית אנחנו חלק מהחשיבה ומהתגובה המהירה לצרכים שעולים מהשטח, זוהי שותפות אמיתית שמבינה שטכנולוגיה לא עוצרת לרגע וארגון רפואי לא יכול להרשות לעצמו שכן.
התוצאה היא לא רק חוויית משתמש חלקה אלא שינוי אמיתי באיך שהמערכת עובדת, איך שהצוותים מתנהלים ואיך שמטופלים מרגישים את זה ביום יום. רפואה פרטית יכולה להיראות אחרת כשהתשתית הדיגיטלית תומכת בה באמת.